Du är allt och lite till, du är bäst

Om man kan gå vidare i livet är det bara ett tecken på mognad, inget annat.
Skoldagen har varit hemsk! Vi hade en no föreläsning som jag tror att jag somnade på för jag kommer inte ihåg någonting av den. Sen fick jag nästan ingenting gjort så jag ska snart sätta mig och plugga, måste göra klart min tidning som skulle vara klar förra terminen. Nej usch jag måste komma igång i skolan nu!

Vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga,
jag har ridlektion på onsdag, ska med Emilia till Nero på torsdag och fredag - söndag har jag Fresa, men jag ska försöka!

Förövrigt är jag inte alls avundsjuk på Ida som åker till Turkiet på onsdag..

Kommentarer
Postat av: ida

Sv: o du tror inte att jag kommer sakna dig eller!? <3

2011-10-10 @ 18:23:42
URL: http://idaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0