This is our song

Egentligen har jag absolut ingenting att berätta, men ändå så tvingar jag fram ord så att det ska bli ett inlägg. För er som undrar så är mitt rum kaaaos, jag hittar typ ingenting efter att jag möblerade om.. Ska försöka fixa det imorgon, tror jag, om jag orkar. Sen så läste jag på Emilias blogg att hon skulle ut och springa imorgon när hon vaknade, lätt skitbra tyckte jag så jag täntke också göra det! Tills jag kom på att jag bor mitt i stan och jag vill inte springa runt här. Kanske går en promenad istället, antagligen gör jag ingenting eftersom att när jag väl ska göra något så säger jag bara "äsch, jag gör det imorgon" och så fortsätter det i några dagar, veckor.
 
FÖRRESTEN! Jag ska fixa en ny design, men har typ inga bilder, ska försöka få någon att fota mig även om jag hatar det! Allt för er skull, även om typ ingen läser min blogg.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa, för att göra något vettigt liksom, och sen försöka sova för jag måstemåstemåste börja sova tidigare och vakna tidigare. HÖRS!

Jag vet att jag sa att jag inte skulle lägga upp några bilder, men jag va bara tvungen! Du är bra min vän.

Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Kan inte vi ha någon photoshoot någon dag? Jag fotar dig och du mig? Behöver också nya bilder ;D

Svar: Jo men visst kan vi göra det :D
Ellen Liljegren

2012-08-17 @ 12:02:37
URL: http://emiliasvedlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0