You're so one in a million

En otroligt söt bild på mig..

Jag vet inte varför jag började skriva för jag har ingenting att säga..
Ja, jag kan väl försöka komma på något.. JO! Jag vill att snön försvinner så att jag och Arhamiz kan börja träna och rida seriösare. Hatar vintern. Sen så är jag så sjukt sugen på att hoppa, efter hoppningen på Olympic så vände allt och nu går jag och längtar efter att hoppa hela tiden. Ska försöka komma ut på någon hopptävling snart också, måste bara komma igång lite mer med hästen och sen jävlar ska vi visa vad vi går för! Sen är det tydligen en dressyrtävling snart, men jag tror inte att jag vågar vara med, skulle aldrig komma ihåg programmet även om jag tror att jag har ridit det förut. Nu blev det mycket även om jag inte visste vad jag skulle skriva.. Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0