Lite om veckan

Bara för att den gå på repeat så får ni den istället för en bild.

Onsdag - Ridlektion på Stjärnholm, fick Sofus. Har aldrig gått bättre med honom så jag är jättenöjd!
Torsdag - Red Arhamiz på banan, han var helt hyper och kunde inte stå stilla, drog iväg i galopp och glömde helt bort att det var andra på banan också. Fast det är bara kul att känna att han är glad!
Fredag - Lånade Cheetah och red på banan, en riktigt pigg tjej som skrittar lika snabbt som Arhamiz travar, men hon var mysig. Jag rider henne gärna igen!
Lördag - Idag ska jag träffa Elin, men först så ska vi åka och hämta en hoppsadel som jag ska låna imorgon på hoppträningen. Sen är det ju melodifestivalen ikväll, om inte Ulrik eller Loreen vinner så kommer jag aldrig mer kolla på det, fast helst så ska ju Ulrik vinna!
Ha det bäst, jag bloggar senare. Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0