Blev inte som jag hade tänkt mig

Jag skrev ju att jag hade förberett inlägg, men sen såg jag att alla bilder var borta och jag hade ingen lust att leta efter allt igen. Sen så skulle vi tydligen ut och äta så jag har varit och ätit kinamat, härligt! Nu håller jag på med uppsatsen och förhoppningsvis så hinner jag klart idag, annars får jag ta med mig datan till skolan imorgon. Fast då har vi ju matte nationella, aja skitsamma, nu måste jag i alla fall plugga!


Gammal och otroligt fin bild, bara för att jag inte har någonting annat att visa!

Kommentarer
Postat av: Jennie Börs - Newforestponnyer

sv: Tillsammans med rätt utrustning är brunt riktigt snyggt tycker jag, såg en som hade det på en av våra hemmatävlingar för typ tre år sedan och sedan dess har jag varit lite smått såld på det!

2012-05-01 @ 21:12:58
URL: http://newforestponnyer.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Håller helt med dig där, det ska vara samma brun på allt! Annars ser det bara slaffsigt ut ...

2012-05-01 @ 21:29:24
Postat av: Anonym

sv: Håller helt med dig där, det ska vara samma brun på allt! Annars ser det bara slaffsigt ut ...

2012-05-01 @ 21:29:24
Postat av: sofiaaaa

ah jo, riktigt fin bild där haha!

2012-05-02 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0