Ridpasset på Lilleman

Red Lilleman igår för andra gången, fast den här gången så red jag ett helt pass på honom. Han är inte riktigt min typ av häst, men han är rätt så mysig att rida faktiskt! Jag red mycket på volten för att får honom mer följsam och så, och efter ett tag så mjuknade han och tyckte själv att det var helt okej att jobba på. Galoppen var en katastrof, blev bara en galopp då jag verkligen inte har hittat de knapparna på honom än, och den gången det väl blev galopp så blev han antagligen rädd för något, för han flög rakt upp i luften och landade sen i galopp. Fast jag är rätt så nöjd med passet i alla fall om man inte tänker på galoppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0