Det här kommer bli en tråkig dag

Idag ska jag inte ut till stallet, så jag kommer antagligen bara sitta på mitt rum och inte göra något, men det kanske är skönt det också. Jag saknar min lilla ponny, även om jag var i stallet igår. Igår visade han sin pigga sida igen, herregud vad underbar den lilla ponnyn är! Jag ska försöka blogga oftare, men mitt liv är så tråkigt så jag har inget speciellt att berätta om och jag har typ inga nya bilder så ja, men jag ska be någon fota mig och arhamiz snart, för det har verkligen börjat släppa i dressyren, både han och jag är mer positiv och han tycker att det är roligt att jobba. Nu ska jag ära frukost, titta på lost och bara vara lat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0