Bildbomb från dagen kommer snart!

Nu ska jag redigera bilder från dagen och sen tänkte jag lägga ut dem, för en gångs skull så var det ljust när jag var i stallet så jag tänkte att jag skulle passa på att ta med kameran och sen var det soligt och mysigt. 
Vi släppte ihop alla hästar idag, det gick jättebra, inte för att jag trodde att något skulle hända då alla har gått tillsammans utom goldini och rosie, men det gick bra!
Sen red jag ut med emilia, vi red till stora flättna och tillbaka, skritt och trav, men båda hästarna var så pigga, arhamiz kunde inte stå stilla och när vi travade gick det rätt så fort, så vi avslutade med galopp på banan, usch för underlaget, men det behövdes verkligen. Han var bråkig först, sen så släppte det och han började lyssna och söka sig ner, han har blivit så underbar att rida ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0