Love är sur på mig <333

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ohjaaaa!
HUR RAGGAR DU: I chatten på facebook
VAD HETER DU: Ellen
KALLAS: Ellen
VARFÖR: För det är mitt namn
VAD HAR DU GJORT IDAG: (igår) Träffat mormor på lassarettet, varit i stallet och varit med love.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Dra med love på en fotorunda i staden, hihi.
VAD VILL DU HELST HA JUST NU: Jag behöver inget allt är perfekt!!
VAR ÄR DU NU: I sängen
SAKNAR DU NÅGON NU: Ja
RÖKER DU: euw nej
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: I torsdags
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Jaduuuuu
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Vit
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: OH SHIT JA!!!
VEM PRATADE DU MED SENAST: Pratar med love just nu.
VAD PRATADE NI OM: Att man skriver pratar och inte pratared för jag skrev fel
VAD GÖR DU JUST NU: Äter chipsssss.
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Vet inte
ÄR DU BLYG: Jejeheheheheh ja
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Tolv tyyyyp
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Ojojoj fleeera år sedan
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Fix a heart - demiiiii
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG
INATT: Jaaaaa
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nej :((((
HAR DU GLASÖGON: Nej
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nej jag bor i en grotta i den lilla staden grottstad
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Jaaaa
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Emilias fisar
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Mello förfan
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Love "okej :*"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Prova så får du se ;)))
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hallååå?
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Ridning och fotografering
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Jag förstår inte frågan??
HAR DU DVD-SPELARE? Ja?
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Mörker
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Jadå, äter med fötterna som alla andra
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Love
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? I mitt finger som love just bet mig i
KLIAR DET NÅGONSTANS? Näsan
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Inga
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Hmmmm vet inte
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Love
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Dipp
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Hans ansikte
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Neeej
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? En
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2012, har hagt arhamiz och fick kontakt med love igen
VAD KÖPTE DU SENAST? Chips
BRUKAR DU KOMMA I TID? Hahahaha nej
HUR KÄNNER DU DIG NU? Varm
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Hmm mörkt
KAN DU LAGA MAT? Ohja, nudlar och billy's pan pizza
VAD PLUGGAR DU? Ingenting
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Inte direkt
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Njaa
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Nej
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Har inte testat!


Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Känner igen listan, HMMMMM ;))

Svar: HIHIHIHIHIHIH, kolla på vad jag tycker är äckligast :D
Ellen Liljegren

2013-02-17 @ 12:06:35
URL: http://hhorsejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0