I promise you wont feel a thing.

Idag har det inte hänt så mycket.. Skola o så me jag hinner inte blogga ni får en sån här istället!
är du singel? - Yes
haft något seriöst förhållande förut? - Nja
haft sex? - Nej
varit gravid? - Nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja, kanske
kärlek eller sex? - Kärlek?
har du varit riktigt kär i någon? - Yes
hur många gånger har du haft sex? - Noll

10 frågor om dig själv

fullständiga namn? - Ellen Anna Liljegren
när fyller du år? - 8 september
några utsmyckningar på din kropp, isf vad? - Massa hål i öronen, nej men 5.
vad har du på dig just nu? - Kläder
vilken årstid är bäst? - Sommar, fast gillar alla!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Hmm, inget
vad är du bra på? - Vara helt jävla störd
vem älskar du mest på denna jorden? Familjen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans

10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - Emilia
vem vet allt om dig? - Emilia
vem är den roligaste av dina vänner? - Izabell, eller ja hon är så trög
vem är snyggast av dina vänner? - Får jag bara säga EN?
vem är mest partyprisse? - Annelie
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Ebba, hehe
vem röker av dina vänner? - Annelie
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Emilia, självklart

10 frågor om din familj

vem står dig närmast? - Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jadå
vem är farligast i din familj? - Största storebror
vem ser roligast ut i din familj? - Lilla storebror
vem är coolast? - Jag
har ni några djur? - Kanin
vem har du mest gemensamt med? - Haha ingen, eller musiken har ju jag pappa o syster!
vem står för underhållningen? - Pappa är ju den som säger dåliga skämt, så ja han
vem sover du oftast med? - Sängen

10 frågor om idag

vad har du gjort? - Vart i skolan, data, pratat med syster, ätit
har du varit glad idag? - Yes!
har du varit ledsen idag? - Nepp
har du gjort något bra idag? - Tandregleringen
vad ska du göra nu? - Plugga kanske
har du gjort något dåligt idag? - Försov mig
har du duschat idag? - Nej jag ska
är du trött nu? - YES!
vad händer imorgon ? - Skola, stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0