'Cause you only need the light when it's burning low

Gaaaammal bild igen..

Snart ska familjen åka upp till mormor på lassarettet och se hur hon har det och så. Sen ska vi hem och byta om för att åka till stallet, kommer ta med mig kameran, eller kamerorna tror jag, blir nog båda då jag har olika objektiv till dem. Jaja, Arhamiz ska ridas idag på banan, kanske rider fram ute då det är lättast för att man kan röra sig mer och sen så tycker han att det är roligare! Jag hoppas att mamma kan tänka sig att filma idag, har inga bilder eller filmer på oss ju. 
Har fullt upp idag så det blir inte lika bra uppdatering som det har varit de senaste dagarna, men ja vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0