testelitest

Hur har ditt 2012 varit? Jättedåligt och jättebra
Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mina vänner.

Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit instängd på mitt rum

Vem har du umgåts med mest? Emilia och love

Bästa minnet från 2012? Har många

Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013? Hmm, vet inte

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare

Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar? Party förfan, för mig själv i mitt rum

Vem/Vilka/Vad saknade du? Saknade många

Största misstaget? Micke..
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Jag fick kontakt med love igen

Har du några löften inför år 2013? Ja det har jag väl

Har du haft ett förhållande under 2012? Ja

Hur skulle du beskriva din stil 2012? Ellen :pppPPpppPpPPp

Vad ser du mest framemot med år 2013? jb, 1D, olly, sommarkvällar bland annat

En låt som påmminer dig om 2012? Fjortisdunk

Det bästa du har åstadkommit i år?: jag vet inte

Vad hoppas du inträffar 2013: tävla med arhamiz, kanske köpa en häst

;)))))


Kommentarer
Postat av: Stella

Rider du Fresa något längre? Har inte sett något om henne på ett tag :)♥

Svar: nej det gör jag inte..
Ellen Liljegren

2013-01-02 @ 15:35:21
URL: http://wecandoittogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0