♥ Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad


Alltså, jag lyssnar på samma musik vad jag än är på för humör eftersom att jag blir glad av all musik. Men just nu spelas det mest Justin Bieber, Ulrik Munther, Secondhand Serenad, Miley Cyrus, Håkan Hellström, The Script, Bruno Mars och Newkid. Jag lyssnar på det mesta.
Favoritlåtar är i alla fall:
All I want is you - Justin Bieber
♥ Stay - Miley Cyrus
♥ Minns mig som människa - Newkid
♥ U got it bad - Usher (Som jag lyssnade på för typ 2 år sen och har börjat lyssna på den nu igen.)
Ja det är väl det, haha!

Kommentarer
Postat av: hanna

sv-haha nej det är min åsikt,har inte lagt upp någon bild på en häst med öronen bakåt,för det förstör hela bilden.

2011-11-03 @ 00:04:28
URL: http://hhannakjellbergs.blogg.se/
Postat av: elin

heeeeeeeeeeeeeej :))))))))))))))))))))))))))))

2011-11-03 @ 00:46:35
URL: http://ealr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0