You are my sun, you are my earth

Gammal!

Det är susmöte idag men jag kan inte gå på det för att vi ska börja rensa här hemma idag. 1 december så flyttar vi! (!!!!!!) Det ska bli skönt att inte bo på här på Arnö, fast jag kommer att få längre ut till stallet. Jaja, nog om det. Ska försöka komma ut och fota lite idag också, det var längesen jag var ute och gjorde det.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, jag är helt beroende av vissa låtar så de får gå om och om igen. Snart kommer ju Justins nya album ut också, åh jag vill höra det nu!
Nej nu ska jag börja rensa rummet och sen hjälpa till på vinden.

Kommentarer
Postat av: ida

sv: nej han är inte grym, låten är bara den bästa han har gjort ;D o ja såklart jag vill höra hans andra låtar om mistletoe var såhär bra ju <3

2011-10-23 @ 13:13:14
URL: http://idaholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0