Smile for me and I promes, I'll smile back

Söta tjejer i skogen en tisdagskväll.
Vid sju kom Ida hit för vi skulle ut och springa, vi sprang i 35 minuter, eller vi gick också men vi sprang ganska mycket i alla fall. Jag ska försöka komma ut och springa/gå varje dag utom när jag rider för jag måste få bättre kondition och sen vill jag komma iform ;)
Jag vill inte gå ner i vikt, jag vill bara byta ut lite mot muskler istället så att jag blir starkare och så, haha vilka planer jag har. Nej men jag vill verkligen komma i bra form igen för allt var mycket lättare då. Just nu sitter jag här och äter mackor och dricker oboy, oboy är nog det godaste som finns ♥
Nu ska jag borsta håret och sen försöka få igång tv:n, som helt plötsligt dog, så att jag kan kolla på tv och sen sova, vi hörs!
MIN SPOTIFYTID ÄR SLUT OCH MITT PREMIUM TOG SLUT I SÖNDAGS, VAD SKA JAG GÖRA!?!?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :D

2011-09-21 @ 15:13:46
URL: http://fotonbyjohanna.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0