Hoppträningen i tisdags

Emilia ville att jag skulle skriva om hoppträningen, men jag kan inte skriva om den för jag kommer inte ihåg så mycket mer än att det gick jättebra! Han var pigg och vägrade bara en gång. Han hoppade till och med ett ganska brett hinder som låg på 80, jag vr beredd på att han skulle vägra, men han tvekade inte ens och hoppade mjukt och fint!
Min hopprädsla har försvunnit helt nu, jag vill hoppa hela tiden och känslan över hindrena är obeskrivlig!

Förresten så skrittas bara Arhamiz barbacka just nu för han har antagligen blivit överansträngd, och det märks att han inte tycker att det är roligt att bara skritta, han vill helst att det går fortare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: verkligen! men vi har total sprutat ner det med antibit spray :)

2012-04-22 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0