Första tävlingen på ponnyskrutten!

Jag vet inte riktigt vad jag gjorde idag, lite dressyr och hoppning. Red först dressyr och när jag tänkte på det jag har lärt mig från Elin och Mia så gick allt jättebra, han lyssnade bra och började jobba ordentligt. Sen började jag hoppa lite och det blev att träna snäva svängar för att hindrena som fanns framme stod så. Han var jätteduktig! Hoppade i dressyrsadel så jag hade inte bästa sitsen, haha.
Sen har mamma lyckats övertala mig om att anmäla mig till hopptävlingen imorgon så nu har jag gjort det. Sen tittade jag på startlistorna och ser att jag startar i min klass, nej herregud jag vill inte! Det är inte enn vanlig hopptävling heller, det är så att man ska hoppa så många hinder som möjligt på en minut, dessutom så är hindrena pyntade så man får olika poäng. Jag får försöka andas och hoppas på att Arhamiz är taggad på att hoppa sen är det bara att skänkla och hålla i sig i manen. Nej då jag ska göra mitt bästa.
Lite bilder från dagen får ni i alla fall!


Min underbara lilla ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0