Världens lyckligaste tjej!!

Just nu är jag världens lyckligaste tjej, vet ni varför?

1. Jag var på Hot Chelle Rae, och det var så underbart! Kommer aldrig glömma det och det sköna var att alla fans var så lugna! Jag kan fortfarande inte förstå att jag har varit och sett dem, det är sjukt! Killarna verkade älska oss och Ryan sken verkligen upp när vi kastade upp ballonger, gud jag vet inte vad jag ska säga mer än att det var den bästa konserten jag varit på! 

2. Jag träffade Nash, gitarristen i bandet, innan konserten. Skakade så mycket så jag kan inte le normalt, var nära på att börja gråta, därav mitt fina face..



3. Nash svarade mig på twitter!


4. Jag här världens bästa ponny, han är verkligen helt underbar. Jag har utvecklats så mycket på honom och det känns som att vi har kommit långt med honom. Han är den bästa!

Bland dem första passen hemma:

Nyss:

Jag älskar dig busponny ♥

Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

vi har kommit så gryymt långt med honom! det blir bara bättre och bättre hela tiden :D älskar dig <3

2012-04-06 @ 17:03:35
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/
Postat av: EMILIA SVEDLIND

vi har kommit så gryymt långt med honom! det blir bara bättre och bättre hela tiden :D älskar dig <3

2012-04-06 @ 17:03:53
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0