Hyper ponny!

Video från igår!

Jag har inte haft tid att blogga så det har inte kommit upp något inlägg.
Ridningen har gått ganska dåligt i helgen, eller inte dåligt, men Arhamiz har varit helt galen! Fast det har varit roligt, han har bara varit glad att han har fått komma ut och röra på sig igen. I lördags så var han så glad att han gjorde glädjeskutt, första gången! Jag blev riktigt chockad faktiskt, men det var bara kul att känna att han tyckte att det var roligt. Sen så har han galopperat sig svettig då det inte har gått att få stopp på honom, vi får nog ta bort lite havre för det går knappt att rida honom. Haha låt inte åldern lura er säger jag bara!
Imorgon så har jag hemstudiedag så jag ska ut och tar ett barbacka pass på banan eftersom att vi inte får rida nära stora flättna då vårat stall är isolerat. Tänkte ta en promenad, men ja det får bli banan istället!

Kommentarer
Postat av: Sussie

hej! Kolla gärna in min nya fotoblogg http://pop.blogg.se , där jag bloggar varje dag. Om du vill så skulle det vara jätte kul om du lämmna en kommentar också och säg vad du tycker! Kram

2012-02-15 @ 16:31:14
URL: http://pop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0