I should have kissed you

Bilder från i söndags.

Kom hem från skolan för ungefär två timmar sen och sitter och firar att jag har lov. Nej, jag sitter och lyssnar på musik och ska snart åka till stallet, sen sover Emilia här. Mysigt, för det var riktigt längesen vi träffades utanför stallet känns det som. Hon tar med sig sin data så vi kommer antagligen tillbringa kvällen/natten vi varsin data och massa snacka som vanligt. Jag tar med mig kameran till stallet för jag ska ta lite bilder på Arhamiz i det fina vädret, det är jätteskönt ute! Solen lyser och när jag tittar ut  så ser jag bara himlen och det ser ut som sommar! Jag ska rida lite på banan idag igen och ska träna mycket i traven då han har fått för sig att han inte orkar jobba och bara springer på istället så det ska jag försöka jobba med idag, han var hur duktig som helst på det i början av ridpasset i onsdags, men i slutet så sprang han bara på. Jaja nog om det, vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Li

Svar: Tack så jättemycket! :D



Härliga bilder :)

2012-02-20 @ 22:43:49
URL: http://linester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0