Mysig dag i stallet


Idag kom Josse till stallet, hon som äger Arhamiz, och red honom. Jag red Fresa lite, vi red på "ängen" bredvid ridbanan för det gick inte att rida på banan. Jag krävde ingenting utan ville bara rida henne lite igen eftersom att jag inte gjort det på jättelänge och det är kul att jag fortfarande får låna henne. Efter ridningen så stod vi och myste och så länge innan jag släppte ut henne.
Imorgon har jag Arhamiz, blir att rida ut eller ta en promenad. Jag tar med kameran och ska försöka komma ihåg att ta kort också! Bloggar senare eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Stella

Vart tog din tävling vägen? :O♥

2012-02-25 @ 20:03:43
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0