Friday the 13th

Klockan fyra kommer mormor för att skjutsa mig till stallet. Jag ska ha Fresa idag och imorgon och idag så ska jag rida ut med Emilia. Vet inte vart vi rider, men det spelar ingen roll för det är alltid mysigt. Hoppas bara att det inte börjar regna! Tar med kameran och fotar lite innan vi rider tror jag.
Sen efter stallet så åker jag bara hem och duschar och packar och sen åker jag till Ida, blir att sova där. *Fangirlar över att Justin precis var på tv, proactiv reklamen. GAAAH* Nej nu måste jag fixa mig. *HAN KOM IGEN!!! "Hi to all my fans in Sweden, be proactiv"* Snart kommer mormor!


Har inga bilder, så ni får en fin gif på finaste. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0