Gårdagens stall

Igår red jag Fresa, och ska ha henne till på torsdag, och det gick jättebra. Hon var pigg och positiv. Galopp fattningarna var inga problem igår, utan hon fattade galopp direkt, men sen så fick jag inte till någon jättebra galopp. Jag red inte så länge eftersom att det gick så bra!
Arhamiz fick vila, så han fick stå inne och sova en stund vilken han nog tyckte var ganska skönt!

Snart ska jag cykla till stallet och träffa Emilia, vi ska rida ut, hon på Arhamiz och jag på Fresa. Jag skriver när jag kommer hem, om jag hinner, det är möte i stallet och jag vet inte när det slutar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket tjusigt ekipage :-D så vackra så

2012-07-06 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0