Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.


- Jag sjunger nästan hela tiden, speciellt när jag pratar med Emilia i skype.
- Nash Overstreet från Hot Chelle Rae har svarat mig på twitter två gånger och jag har även träffat honom när de hade konsert i Stockholm. (GAAAAAH!!!!!!!)
- Jag älskar mat och är nästan alltid hungrig.
- Jag är skiträdd för att börja på gymnasiet, hatar att börja i en ny klass.
- Även om jag är skiträdd för att börja på gymnasiet så längtar jag. Min syster som går samma linje som jag ska börja på (antagligen) och de verkar ha skitroligt.
- Jag är väldigt blyg, men när jag lärt känna personen så kan jag bli riktigt jobbig.
- Jag är hur dålig som helst på att göra klart saker i tid, speciellt uppgifter i skolan. Måste bli bättre på det.
- Jag älskar att fota, även om jag inte är så bra på det.
- Mina pengar försvinner snabbt och jag kommer aldrig ihåg vart.
- Jag drömmer om att flytta till New York och bara gå runt och shoppa tills jag inte orkar längre, vilket är aldrig.

Kanske inte så intressanta fakta, men det är något i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Justin Bieber

I can take you to New York baby, and you can buy whatever you want!

2012-06-14 @ 01:47:54
Postat av: Scooter Braun

Ellen, you are going to be one of the OLLG on the believe tours.

2012-06-14 @ 01:48:47
Postat av: Harry

Ellen.. You're really cute, and I think i'm also in love with you.

2012-06-14 @ 01:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0