Försöker fixa en ny design

Jag försöker göra en ny design för den jag har nu är så ful och tråkig. Men nya blogg.se krånglar så mycket så det är inte så lätt. Aja, ska försöka lägga in den ikväll annars så får det bli en annan dag helt enkelt.

Emilia sov här inatt och eftersom att hästarna stog inne inatt så var vi tvugna att åka ut och släppa ut dem. Det är såna här dagar det inte är roligt att ha häst. Fan vad det regnade! Det hade regnat in i mitt rum för vi var tvugna att ha fönstret öppet för att det var så varmt. Sen kom vi hem igen och somnade om. 
Just nu tittar jag på Wallander och försöker som sagt fixa desigenen.

Fattar inte att det har gått tre hela år. RIP Michael Jackson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0