Dålig uppdatering

Jag har inte bloggat på hur länge som helst och jag tänker inte berätta allt som har hänt för det har varit alldeles för mycket, men jag kan berätta om stallet idag.
Jag red dressyr på banan och han var hur mysig som helst! Han var mjuk och lugn och gjorde hur fina byten som helst, jag tränade mycket i galoppen och han var jätteduktig, ni får bilder och film imorgon!
Nu sitter jag på Emilias rum medans hon äter, sover här inatt och imorgon ska jag filma henne och Johanna när de rider ut, ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Hej, jag åker till thailand på torsdag så jag undrar om du vill gästblogga på min blogg??



i så fall skicka din gästbloggning & några bilder till [email protected]



Förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer!

2012-03-26 @ 16:03:42
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0