Långritt med härliga tjejor!

Först tänkte jag bara skriva, GRATTIS ARHAMIZ PÅ 19 ÅRS DAGEN! Den firade vi med att rida ut med några tjejor från stallet på en långritt, jag lånade Cheetah. Det var riktigt roligt, speciellt att galoppera allihopa på en lång grässträcka, det gick så fort att man inte såg någonting för att det rann från ögonen. Riktigt mysigt var det i alla fall.
Imorgon är det nationella i kemi, ja KEMI.. Det ämnet som jag är absolut sämst på, nej usch det känns inte alls bra! Sen måste jag stanna i skolan för att komplettera förra kemikursen från IG, till G, det gör ju inte saken bättre att jag fick IG på förra kemikursen. Jaja, jag får väl hoppas på att det gå bra, nu ska jag försöka sova!

Tungan ♥

Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Det fixar du tjejen!!



Gårdagen var grym ju :D<3

2012-03-14 @ 07:30:57
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0