Shoppning, Spamalot och massa prat

När vi kom upp till Stockholm så gick vi först på stan och tittade, jag köpte en tröja, underkläder och en KENT BOX! Sen gick vi och träffade morfar och Helene på ett hotell för att vi skulle äta lunch där, och gissa vem som kom? Tove Styrke, wow! Hehe.. Sen var vi på musikal, Spamalot, jag har nog inte skrattat så mycket i hela mitt liv, Henrik Dorsin och Johan Glans är ju hur bra som helst! Sen gick vi tillbaka till hotellet och satt och pratade och tog lite att dricka och sen halv nio gick bussen hem. 
Just nu sitter jag och lyssnar på Kent och bara lever.
Imorgon ska jag rida Arhamiz, rider ut ska försöka galoppera lugnt med honom så att han förstår att man inte bara kan dra runt för att man är utomhus, även om det är roligare. Saknar min lilla ponny även om jag bara varit utan honom i en dag.

Lite kassa mobilbilder från dagen, men det är något i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0