Snart ut till stallet, igen.

Hade utsläppet idag så var ute i stallet vid åtta. Sen vi barbacka på banan, ställde fram ett hinder bara för att jag kände att jag ville hoppa när han tycker att det är roligt, vilken han inte tyckte igår. Han var jättepigg och glad och hoppade jättefint! Han hoppar bättre när man rider barbacka och han blir så pigg mot hindret och efter så att man knappt får stopp på honom, vilket är lite läskigt om han vägrar, som han gjorde två gånger. Jag lyckades i alla fall sitta kvar! Sen ramlade jag av efter hindret, eller jag hoppade av för att jag tappade balansen. Sen efter att jag hade gjort ett galoppombyte så ramlade jag också av, Emilia lyckades få med båda vägringarna och båda avramlingarna så jag ska göra en film av det, eller jag ska göra en film av hela passet. 

Snart ska jag åka till stallet igen för att jag ska följa med Elin på en kurs och vara hästskötare på Fresa och sen filma och fota henne. Nu måste jag äta och göra iordning mig!


Oredigerad bild på Elin och Fresa från hoppträningen 11 mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0