Balkong häng, ensam, med plugg framför mig

Sitter just nu på balkongen och skriver på min so uppsats, det går riktigt bra faktiskt men jag behövde ta en liten paus så jag tänkte blogga lite.
Idag på lunchen gick vi till tempo och köpte glass och satte oss i den lilla parken bredvis skolan, riktigt mysigt var det. Det har varit så sjukt varmt idag så det var nästan jobbigt att vara ute, kanske berodde på att jag hade en tjock stickad tröja på mig och svarta jeans. Imorgon blir det i alla fall lite bättre kläder och så får man hoppas på samma väder som idag. Nu kommer min dator att dö snart så jag måste gå in och hämta sladden, jag skrev det för att ni skulle känna medlidande, det är riktigt jobbigt att resa sig från kudden och gå in på mitt rum. Nej nu ska jag inte skriva mer och fortsätta på uppsatsen istället!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Fin blogg!

2012-05-03 @ 07:49:08
URL: http://eslmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0