Brist på liv, hahahahahhahahah

Personligt:
1. ditt fullständiga namn? – Ellen Anna Liljegren
2. korrekt ålder? – 16
3. längd? – 170 eller något
4. vikt? – Vet inte
5. smeknamn? – Har inget
6. vart bor du? – Nyköping
7. vad gör du på fritiden? – Mycket!!
8. beskriv ditt utseende – Jag vet inte, alien?
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? – Vad är jag nöjd med liksom?
10. vad är du mest nöjd med? - inget
11. vad har du för uppfattning om dig själv? – Störd
12. vad vill du jobba som äldre? – Vet inte
13. hårfärg? – Ljusbrunt
14. ögonfärg? – Grön
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? – Hmm..
16. kan du själv säga att du ser bra ut? – nej
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – Alldeles för mycket.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Klä på mig.
19. Någon vana? – ?
20. lyckotal? – 4.

Vänner/folk:
21. vad heter din bästavän? – Emilia Svedlind
22. hur många nära vänner har du? – Har inte många vänner, men dem jag har är nära.
23. anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? – Inte direkt.
24. vet många personer vem du är? – Nej
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – .
26. när var du senast med någon? – just nu
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – Nej
28. vem sov du senast hos? – Love
29. vem sov senast hos dig? – Ida

Romantik:
30. vill du ha ett förhållande? – Ja.
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – Lika gammal eller äldre.
32. är du kär? – Ja!!
33. tycker någon om dig mer än som vän? – Ja
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? – Ja.
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? – Ja du.
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – Nja, det är ju det första man ser så ja.
37. vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? – Det gör jag säkert, men har aldrig varit tillfälle.
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – .
39. i din klass? – .

Tankar & skit:
40. har du någon fobi? – Ja.
41. har du någon allergi? – Nej.
42. vad tänker du på innan du somnar? – Vad jag önskar ska hända.
43. vad är de första du tänker på när du ser en person? – Utseendet?

Tjejer:
44. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? –
45. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – båda
46 vad kommer först, killen eller din bästa vän? – Herregud, måste man välja?
47. hur ofta tänker du på killar? - jag tänker på love väldigt ofta, hihi

vad väljer du?
48. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – Hmm.. Icke oskuld med åldern 13-.
49. vänskap eller förhållande? – va?
50. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? – Fulaste killen i stan med finast personlighet.
51. vad är sexigast, naket eller underkläder? – Underkläder.
52. hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 7

skulle du?
53. kunna byta liv med någon? – Ja.
54. isf vem? - vet inte
55. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – Det som killar gör.
56. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – Nej.
57. kunna sova med en killkompis? - Ja.
58. kunna sova ute på vintern? - Varför skulle jag göra det?
59. kunna flytta till ett annat land, vilket isf? – Ja, orkar inte skriva alla jag skulle kunna tänka mig.
60. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej?
61. anser du dig själv vara en speciell stil? – Nje.
62. vad klär du dig i oftast? – Ridkläder.
63. tänker du alltid på vad du tar på dig? – Ja, eller nästan alltid.
64. klär du dig dyrt? – Nej.
65. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? – Det jag tycker är snyggt.

senaste 48 timmarna har jag?
66. pussat någon? – Ja
67. haft sex? – Nej.
68. fått en kram av en helt okänd? – Nej.
69. ringt någon? – Ja.
70. blivit uppringd? – Ja.


Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

saknar diiig :((((

2012-11-15 @ 20:37:23
URL: http://hhorsejump.blogg.se/
Postat av: Ebba

Är du ihop med Love????

Svar: yes!
Ellen Liljegren

2012-11-17 @ 11:15:48
URL: http://teamelc.blogg.se
Postat av: Ebba

Vad roligt! Ni är jätte fina tillsammans!

Svar: haha tack du!
Ellen Liljegren

2012-11-18 @ 20:39:13
URL: http://teamelc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0