Come on skinny love just last the year

Var bara i skolan en kort stund idag, gjorde bara tyskaprovet sen så klarade jag inte av att vara där längre. Jag tror att jag håller på att få migrän.. 
När jag kom hem så la jag mig i sängen direkt och tittade på vampyrer suger, mulan och pll, sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska försöka plugga lite svenska sen, men mitt huvud dunkar så jag vet inte hur det blir med det. Ska i alla fall ut till min lilla älskade ponny och fira 10 månader! Blir nog bus på banan, ställer nog fram ett litet hinder eller två och bara busar, det är vi bra på. Känner att jag inte kommer orka med ett riktigt pass idag, men det blir som det blir! Ska i alla fall ta lite kort på honom så att jag får lite nya bilder på honom. Nu börjar det här inlägget bli väldigt tråkigt så jag slutar skriva nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0