Min häst är så mysig och bra

Idag när jag ropade på Arhamiz i hagen så kom han i full galopp och sparkade bakut och var bara så glad vilket gjorde mig på bättre humör, jag blir så glad när han kommer sådär i hagen. Sen red jag ut och mamma följde med, blev bara mysridning och sen lite galopp upp för en backe som han älskar att galoppera upp för, han älskar i och för sig att galoppera överallt. Sen blev det att mysa i stallet och sen åkte vi hem. Väl hemma så var jag tvungen att plugga, men jag känner att skolan börjar bli så jobbig nu igen, allt känns så tungt.. Ni får en ny bild för en gångs skull på finaste ponnyn!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack! Vad glad jag blir! :D
Han är en ponny :)

2012-09-20 @ 23:56:15
URL: http://annalundineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0