saker jag inte skulle tacka nej till

Arhamiz är så fin i sitt röda täcke så jag tänkte att jag ska köpa en fin liten röd outfit till honom så småning om, när jag har lite pengar! Eller vad tror ni om det?
Sen så ska jag skaffa mig några nya shaps, använder det inte speciellt ofta, men det kan vara skönt att ha. Jag har ett par, men jag har blivit ganska mycket längre sen jag köpte dem så de är rätt så korta nu. 
Kingsland fleecetäcket vill jag verkligen ha när jag tränar och tävlar (om jag nu kommer iväg på någon tävling någon gång) eller när jag bara rider till stjärnholm nu när det är kallt och så. Fast han fick ju med sig ett superfint täcke som det står arhamiz på som jag har använt när jag ridit till stjärnholm, men det skulle ju inte direkt sitta fel med det här från kingsland ;)
Aja, nu ska jag inte tjata mer, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0